دیــوونـه بـــازیـهای مـا دوتـا

یه چیزایی هست که گرچه در ظاهر واست مهم نیست ولی قلبتو میسوزونه

اگه جواب نمیدی یا حرفی نمیزنی نه اینکه واست مهم نباشه ها نه

فقط میخوای نفهمن شکستی نفهمن که داری کم میاری

این پست رو دارم میذارم که بگم همونی که فک میکنی زندگی رو بردی

اینجایی که تو الان ایستادی دیروز من بودم ولی میدونی چی شد؟

یه شبه زندگیم برگشت...ببین حتی نیاز به یه هفته و ی ماه و یه سال نیست

تو یه شب به خاک می افتی پس به خودت نناز چون اگه امروز به خاک افتادم

مطمعن باش فردا خیلی قوی تر از دیروز از خاک بلند میشم

پس داشته های امروزتو اینقدر تو سر بقیه نکوب چون من داشته هایی خیلی

ارزشمند تر از موفقیت های  تو داشتم من هنوزم همون دخترم...با همون ارزوها

فقط ارادم بیشتر شده واسه به زمین زدن کسایی که از نابودیم خوشحال شدنو جشن گرفتند...

اگه این روزا حضورم کمرنگه...فک نکن بازی تموم شد و تو بردی

چون اونی که اخر این بازی رو مشخص میکنه منم

مطمعن باش

 



نظرات شما عزیزان:

قاطی پاطی
ساعت21:08---1 آذر 1392
سلام داشم..خسته شدم بس ک گفتم ب منم سربزنین..بی زحمت گه حالی هس به ماهم یه سری بزن..سپاس

باران
ساعت10:09---1 آذر 1392
دعا میکنم نفسم.خیلیی هم نازه.خدا نگهش داره براتون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 1 / 9 / 13927:37 PM shiNy GiRl |