دیــوونـه بـــازیـهای مـا دوتـا

 

 عشق من ، قلبت را فشرده ام در آغوشم


میرویم تا اوج احساس عشق ،

تا برسیم به جایی که نبینیم هیچ غمی را در سرنوشت


تا برسیم به جایی که من باشم و تمام وجودت ،

بیخیال همه چیز، باز کن برایم آغوشت


عشق من ، تو را در میان خویش گرفته ام ،

من که از آغازش هم عاشق تو بوده ام ،


من که در تمام سختی ها در کنارت بوده ام ،


تو چقدر خوبی که تا اینجا هم از دلت راضی بوده ام . . .


شب میشود و دلتنگی هایم بیشتر ،

چرا نمی رسد فردا ،

چند قطره اشک هم بیشتر . . .


فردا برسد و باز تو بیایی ،

من تو را ببینم و تو با عشق کنارم بمانی . . .


عشق زیبای تو ، من عاشقم ،

تمام احساستم به حساب قلب تو


خوب هوای قلبم را داری ،

همین را میخواستم از خدا ،


تو چه احساس زیبایی داری

، همین است که همیشه شادم ،


همین است که همیشه با آرامش شبها را میخوابم . . .


عشق تو اینجاست در قلبم ،

قلبی که درگیر است با یادت ،


خودت هم میدانی خیلی وقت است که میخواهمت


عشق من ، سرت را بگذار بر روی شانه هایم ،

بگذار سکوت باشد بینمان تا بشنوم صدای نفسهایت،


تا برسم به جایی که در بر بگیرم تمام احساسات زیبایت را . . .


احساسی از تو ، که با آن به اینجا رسیده ام ،


که من هم مثل تو با احساس شدم

و در ساحل دلت امواج مهربانت را در میان گرفته ام


با تو همیشه در اوج عشق به سر میبرم ،

با تو هر جا که بخواهی میروم ،


با تو عاشقم و همیشه به قلبت عشق میدهم . . .


عشق میدهم تا عاشقانه بمانیم ،


تا هر جا رفتیم در آغوش هم ،

این شعر را برای هم عاشقانه بخوانیم . .



نظرات شما عزیزان:

♥♥ßäĥäřę♥♥
ساعت18:16---6 فروردين 1393




ما عــادت کـردیـم

وقـتـی تـوی خــونـه فــیـلم مـی بـیـنـیم

تموم که شد و بـه تـیتـراژ رسـید

دسـتـگاه رو خـامــوش مــی کـنـیـم...

یـا اگــه تـوی ســیـنما بـاشــیم ســالـن رو تــرک مـی کــنـیم

مـا تـوی زنــدگـیـمون هـم هـیـچ وقــت کــســانیکــه

زحــمـت هـای اصــلـی رو بــرای مــا میکشن نـمی بـیـنیم

ما فـــقـط کــســانـی رو دوســت داریـم بـبـینـیم کــه

بــرامـون نـقـش بــازی مـی کـنن ! ♥♥
پاسخ:مرسی گلم


ترلان
ساعت8:38---3 فروردين 1393
وقتی نميتونی فرياد بزنی` ناله نکن! خاموش باش`



قرن ها ناليدن به کجا انجاميد؟؟





تو محکومی به زندگی کردن!!



تا شاهد << مرگ آرزوهایت >> باشی...



♥.♥.♥ تو که میخوانی







بدان که هنوز دوستت دارم



و بخاطر توست که هنوز مینویسم









روزی که جهان خواست بایستد



بگو به گونه ای از چرخش بماند



که من



در نزدیکترین فاصله



از تو مرده باشم...♥.♥.♥








پاسخ:مرسی عزیزم


ترلان
ساعت14:39---28 اسفند 1392
ای کاش می شد ببری موبایلتو بدی بهش بگی خو لامصب بیا خودت اس ام

اس هاتو از گوشیم پاک کن که هرشب قبل خواب نخونمشون و اشک نریزم

خودم که دلشو ندارم..
پاسخ:آجــــــی دوست نـــــدارم اینقدر غمگیــن ببینمت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 22 / 12 / 13924:53 PM shiNy GiRl |